1 Eylül 2007 Cumartesi

tespit_wc önü kadınları

wc önü sıra bekleyen kadın muhabbetlerinden her zaman kaçmışımdır, gerçi o kadınların hiçbirinin de benle konuşmak istediğini zannetmem, neyse konumuz feribotta tuvalet sırası bekleyen kadınlar, özellikle feribot çünkü bazen 20 kişiyi bulan sırada sinirlerimi bozacak birsürü hadise yaşanmakta.
1.tip sinirlerime kastetmiş kadınlar: bunlar genellikle 4 5 kişi gezen ve kendilerini dünyanın en komik insanları olduğu sanan insanlardır ve bütün kuyruğa seslerini duyurmak istercesine espriler yaparlar, şöyle ki "tuvaletin kapısını görenininz varsa bana da göstersin kikikki" ve hemen ardından size bakarlar ki siz de bu muhteşem esprilere gülüyormusunuz die.
2.tip sinirlerime kastetmiş kadınlar:wc önünde 20 kişi dizilmişken bu tuvalet sırasımı die herkese sorarlar, o kokunun altında neden orda dizilelim ki dier türlü kendisi de bilir bunu ama muhtemelen 10 saatlik yolculuk sonrası konuşacak birini arıyordur ve tabi ki hemen o kişiyi bulur, evet tuvalet sırası bizde yarım saattir bekliyoruz, yolculuk nerden gibi muhabbetler bi anda açılıverir.
3.tip..:bunlar genellkle ilerlemiş yaştaki kadınlardır yada gençlerse şayet yüzsüz olurlar; "acaba içerdeki bayan çıktıktan sonra ben girebilirmiyin çok sıkıştım da". e ben de sıkıştım demekki bu sırada ve muhabbetler arasında yarım saatimi geçiriyorum. böyle durumlarda yapılacak en etkili şey hiç konuşmadan yüzüne en asabi bakışınızı fırlatmaktır, hemen susarlar.
4.tip..: daracık feribot koridorunda çantasını ve de o koca kalçasını size çarpa çarpa geçen kadınlardır, dönüp bi pardon demesini beklersiniz ki öyle birşey hiçbir zaman olmaz.
5.tip..: arkadaşının koridora atacağı plastik bardağı elinden alarak çevreyi kirletme diyip, o bardağı denize atan kadın. tahmin edersiniz ki sabahtan beri konuşmak için can atan o 20 kişilik kalabalıktan tek bir ses tek bir tepki çıkmamıştır, ve sabahtan beri ağzını bıçak açmayan ben bütün sinirimi kadından çıkarmışımdır.
tespitim şudur ki, ben "bay wc" önünde tuvalet sırası beklemek istiyorum ve 10 saatlik yolculuk sonrası çok asabi olabiliyorum.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

bay wc önünde hiç bekledin mi dönen muhabbetleri biliyo musun? bunlar kadar masum değiller...

Adsız dedi ki...

hhahahaha

sebnem dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
sebnem dedi ki...

eylem, inan ki gözlerim yaşardı..
insanlara çılgınca kıl olma ve seni asla anlamayacak insanlara uyuzluk yapma konusunda ne kadar başarılı olduğunu bugün bir kez daha anladım:)

bu tuvalet önü sosyalleşmesi teyzelerine ya da yaşça genç fekat içi geçmiş ablalara verilebilecek bir güzel tepki de şudur (hem eğlenceli, hem de işe yaradığı tecrübeyle sabittir): bütün huysuzluğunla sırada beklerken gelip ne olduğu mühim olmayan o ilk cümleyi (mesela 'ay biz de 7 saattir yoldayız' ya da 'ah öyle uzunmuş ki sıranın sonunu bir türlü bulamadım hah hah ha')eden kadının suratına en yapay gülümsemenle bakıp "aaaa öyle miiiiiii" der ve ardından yüzündeki gülümsemeyi çat diye silip diğer yöne bakmaya devam edersin. hafifçe arkanı da dönebilirsin.. inan ki insanın bu taktikle diğer sıradakileri dahi susturabilme ihtimali var.

ha bu arada en son feribot maceramda, kapıyı çaldığım ancak motor gürültüsünden içerden gelen cevabı duymadığım için çat diye kapıyı açmış sonra da kahkaha atarak ve mecburen özür dileyerek kapıyı kapatmıştım. sıradaki kadınların işe yaradığı tek nokta budur. kilit bozuksa arkandakine dönüp karşılıklı dayanışma hissi yaratacak saçma şeyler söylersin ki senin için kapıyı tutsun..
hepimizin aklında bulunmalı.

Batuhan dedi ki...

Erkek wc sirasi beklemesi cok daha zor olabilir bence. Cunku bir anda igrenc hatta agresif bir hal alabilio... Ozellikle feribot gibi umumi bi wc sirasi ise cevreden gecen bayanlari konu acma malzemesi olarak kullanmaya calisiolar o olmassa..Agresif bi yapiya burunup cevredeki erkekler hakkinda kufurlu yorumlar yapmaya basliolar... Sonucta ikiside kufurlu oluo bu denemelerin...

Midem bulandi yaa. Hem tuvaletli hem kufurlu konular bunlar..