30 Eylül 2007 Pazar

tespit-karsida oturma psikolojisi

daha cok yeni tasinsamda 'taaa karsiya kim gececek simdi' soylenmelerim basladi, ama tam olarak alisamadigimi da su sekilde anladim ki gecende bir arkadasim(feneryolunda oturuyor) karsiya gecerken solda dedi, ben avrupadan anadoluya gecerkenki solu dusunuyordum oysa o anadoludan avrupaya yonunu anlatiyormus...yani ozetle (bana gore)ben karsida oturuyorum, bu taraf karsi...tam da bu noktada simdi film ekiminin programina bakiyordum ki, hersey o tarafta canim bu ne boyle. bienal orda festival orda film ekimi orda babylon orda arena orda park orman orda...basta gaza geldim bu boyle olmaz ben bu tarafi degisitiricem burda da biseyler olucak tribine girmistim ki...Sonra bu yakada oturan herkesin bunu bilincli olarak tercih etmedigini, burdaki sukuneti bozmanin hic de geregi olmadigini farkettim...Ayrica bisey daha Okmeydani igdasta dogalgazimi actirmak icin yaklasik 6 saat bekledigimi hatirlarim oysa selimiye igdas 6 dakikami aldi...Yaslandikca bu tarafi daha cok sevicem ama itiraf etmeliyimki Tesvikiye seni seviyorum.;)

1 yorum:

evren dedi ki...

ekmek yapmistim gene fazla fazla unutmusum gittigini :(