7 Eylül 2007 Cuma

Tespit_Genellemeler

Sürekli gülen bir insan değilim. Sürekli konuşan bir insan da değilim. Sürekli eğlenen, hiç değilim.
Sürekli diken üstünde hissetmeyi sevmiyorum. İnsanlara karşı açık olmaya çalışıyorum ki, beni olduğum gibi kabul etsinler ve rahat davranabilmem için gerekli o kasınç süreç bir an önce geçip gitsin. Ama nedense asla geçmiyor. Bazen yaptığım tüm konuşmalar manasızca abartılı bir gösteriden bölümlermiş gibi geliyor. Kimse yorulmuyor.

İnsanlarla ilgili peşin hükümler vermiyorum genelde ama kendimle ilgili genelleme yapmayı çok sevdiğimi biliyorum. Ama tespit ettim ki, şu aralar o kadar kolay yapamıyorum. Kim olduğumdan emin olamamaktan nefret ediyorum.

2 yorum:

eylem dedi ki...

devamlı kim olduğumuzu sorgulamaktan ne zaman vazgeçeceğiz acaba?!

sebnem dedi ki...

sorgulamamız gerekmeyecek insan ve durumlar bulduğumuz zaman diyerek hem seni hem kendimi kandırsam?