4 Eylül 2007 Salı

Tespit_İnternetten Fal Bakmak

Fal denen şeye sürekli ihtiyaç duyuyorum. Kahveymiş, online tarotmuş, gazetelerin günlük astroloji köşeleriymiş. Benim dışımda bir yerlerden benimle ilgili haber almak, özellikle de iyi bir şeyler duymak bana iyi hissettiriyor. İnanıyorum ya da inanmıyorum. Galiba inanıyorum da...

Örneğin, aynı gün içinde ofiste işler kötü gider. Evde canınızı sıkacak birşey olmuştur. Bulunduğunuz yerden ayrılamıyor, olmak istediğiniz yerlerde olamıyor, gün boyunca yapmacık kahkahalar ve oda spreyine benzeyen tuhaf parfümler gibi istemediğiniz şeylere katlanıyorsunuzdur. Akşam ne zamandır görmediğiniz arkadaşlarınızla buluşacaksınızdır ve üstünüze çay dökülmüştür. Birine patlamanız gerekmektedir, fakat asıl patlanması gereken kişi kapsama alanı dışındadır ya da ne dediğinizi anlamayacak kadar manyakça düşüncesiz ya da aptaldır. Yakınınızdaki insanları sıkmaktasınızdır.
Tam o anda Facebook Fortune Cookie'si imdada yetişir ve ilk tıklamanızda "it's not you" diyiverir.
Yaşasın kıytırık internet falları diyerek sinir harbini erteleyebilirsiniz.

A bir de unutmadan, iyi ki varsın tespit tembih.

Hiç yorum yok: