11 Eylül 2007 Salı

tespit_sevgi...

En yakın erkek arkadaşlarımdan ikisi ülkeyi terk etti, onları neden bu kadar çok sevdiğimi dün yin etespit ettim, gtalktan bi tanesine şu şekilde dert yandım "of ikinizde gittiniz napıcam ben şimdi" cevap; "yeni arkadaşlar edin:)) diğerine de of çok kilo aldım napıcam ben şimdi cevap; rejim yap...evet çok rasyoneller, ilk akla gelen bu cevaplar benim nedense hiç aklıma gelmiyor, kız arkadaşlarımla bunu paylaştığımda saçmalama bilge kilo falan almadın ya da evet gittiler am abak ocakta noel tatili o zaman gelicekler gibi teselli armağını tadındaki cevaplardansa çat diye yüzüme hiç de art niyet olmadan vurubilişlerini seviyorum...ama kız arkadaşlarında bu dolambaçlı cevapları çoğu zaman ihtiyaç kabul etmek zorundayım...

1 yorum:

evren dedi ki...

of cok politik bitmis bu tespit :))