15 Eylül 2007 Cumartesi

tespit_tasinma ve ulkemizdeki is imkanlari...

bu konuda en cok tespit yapma hakkina sahip insanlardan biriyim, cunku istanbuldaki 6.evime yarin tasinmak uzereyim ve ev tasimanin en sinir bozucu yanlarini tespit ettim birincisi ev aramak hadi o okadar sorun degil bi miktar paran varsa ama ikincisi sana 10 dk sini ayirip zahmet edip ev gosteren adama senin 4 yil universite bitirip ustune ayda bi kac gun sabahlayarak kazandigin parayi cuk diye ve de sirf adi emlakci(aylakci) diye vermek...3.sune gelirsek 'faturalar' actir kapattir!...en uyuzu bu galiba; once igdas! evet igdas denen okmeydaninin guzide bir kosesinde yeralan papatyali camlariyla sizi karsilayan yere gidip numaratore bastiginizda sizi bekleyen rakam 254 ise bilinki siradaki kisinin numarasi 120 de falandir, cinnet soluklariyla mp3 playeriniza siginabilir veya cantanizda bulunan kitabi cikarip oracikta kendisi harry potter agirliginda bile olsa bitirebilirsiniz, her ikiside yaninizda bulunmuyorsa ve oturacak yer yoksa icerisi de ter kokuyorsa ve cok sicaksa benim yaptigim gibi cildirarak asagi inip 'of hergun boylemi' soylenisiyle lafa girip guvenlik gorevlisinden 190li rakamlara sira numarasi bir ihtimal koparabilirsiniz.(cici kiz olmak on sart) sonr sira size gelir ve gunahlarini almamak lazim igdasta sira size geldikten sonra eksik belgeniz yoksa isiniz 10 dk da biter...Gelelim 'Bogazici elektrik'...Evet AZ GELISMIS GENC NUFUSU FAZLA OLAN ULKELERDE HERKESE IS IMKANI! sloganlari bu olmali.cunku bir sayfa kagidi 7 kisiye imzalatmadan bi mok yapamadiginiz bi yer burasi. Isi bilen biri olarak ben once vezneye gidip borcumu kapattim sonra bununla ust kata 'abonman sefligine' gidip sira numarasi aldim ve yine tecrubeme dayanarak orada issiz gucsuz sisman cirkin bi amca vardi meger kendisi danismaymis(vezneden sonra 2. is gucu) ona sordum bi belge gerekiyo mu kapattirmak icin diye 'ust kata cikip dilekce yazacaksin' dedi( adamin isi bu inanilmaz) ciktim ust kata bir dilekce odasi var ve icerde 3 kadin( 3.is imkani) dilekce odasindaki kadin dilekcey bana verip dilekce odasina yonlendirdi ...cool...2 kalem ve bir oda:) neyse yazdim dilekcemi geri geldim sisteme giris yapti sistem beni kabule etmedi ve beni 'kacak odasina' yonlendirdiler...(10 kisi falan vardi icerde 4. is imkani) ben tiris tiris gittim ulan acaba kacak mi kullandik nedir diye; bi adam bakti ve kusura bakmayin sistemde sorun varmis siz geri dilekce odasina gidin dedi, geri gittim kadin benim dilekceyi bi dosyaya kaydetti bana bi kucuk kagida (musvette gibi bisey) bi numara yazip'abonman sefligine dedi(5.is imkani)' o kadin dilekceye bakip sonrada 'bodruma fen islerine gideceksiniz dedi.Fen islerine gittim ,kapisinda da fen isleri yazmadigi icin sinirlendim ve becerebildigim duzeyde firca attim'fen islerinde beni 6.isgucu yeni mezun elektrik idaresi icin fazla yakisikli genc bir bey karsiladi, eee turk filmleri mutlu sonla biter, cocugu begendim butun sinirim gecti:) sonra kendisi beni 7. is gucune yonlendirdi bi numara yazdi bana bunu arayin 10 gun sonra kapanmismi ogrenin dedi.( ve isim bitti...iste bu yuzden tembih akliniz basiniza devsirin zirt birt tasinmayin, oturun oturdugunuz yerde.

1 yorum:

spineless dedi ki...

geçmiş olsun :)
bi de arada bir entera bassaydın keşke, beyim döndü tek paragraf okuyim diye.