10 Eylül 2007 Pazartesi

Tespit_Bitmeyen Pil İstiyorum

Geçen hafta kendi şapşallığım yüzünden telefonumu şarj edemediğim için, 4 gün telefonsuz gezdim. İnsanlarla tesadüfen buluştum, sabahları alarm çalmazsa paranoyasıyla uykuya yattım. 4. günün sonunda şarj aleti denen nesneye ulaşmaya çalışmayı bıraktım ve gidip bir yenisini aldım.
Peki bundan ne ders aldım? Hiç!
Bakınız, düzenli olarak ikamet ettiğim iki hanede birer kablolu, siyah pil doldurucu olduğu halde yine şarjım yok..

insan hiç mi akıllanmaz?
ayrıca neden kimse siemens kullanmıyor?

5 yorum:

avs dedi ki...

1.nokia_user friendly phone.
2. ben de fotograf makinelerinin pilleri bitmesin istiyorum, hatta akülü olsun istiyorum, fotograf çektikçe dolsun fln..

b dedi ki...

ben de allah koru yarrabiii demek istiyorum

arthurdent dedi ki...

bu tartismadan ben cok sikildim.
bitmeyen pil olsun diyorsunuz.
pilsiz olsun hersey daha iyi olmazmi tobe tobe.
okay da tutturmus 50 sene hic bitmesin pil diyor.

jenny dedi ki...

eski simenslerdense hayatta bulamazsın.

sebnem dedi ki...

50 sene biraz aç gözlülük oluyor okay bey. ama yani aylık, yıllık piller neden olmasın? 2 günde bir telefon şarj et.. bizim de işimiz gücümüz var, aklımızda bin tane şey var.