11 Temmuz 2007 Çarşamba

tespit_unutmak

sık sık unutmya başladım, söyleyeceklerimi, anlatacaklarımı hatta yazacaklarımı.. yapacaklarımı da unutuorm belki ama onu o kdr farketmiorm sanırım, veya da ona alıştım artık. ama söyleyeceklerimi unutmak, işte en çok onun farkındayım bu aralar ve en çok da o üzüyor beni. bi çözümü olmalı, vitamin kullansam mesela, hmm, b vitamini iyi bi seçim olabilir ama o da kilo yapıo.. başka bi yolu olmalı bu unutkanlığı geçirmenin, nedeni ne önce onu bulmak gerekio sanırım..

3 yorum:

eylem dedi ki...

hala vitamin mi kullansam dediğine inanamıyorum günde bir avuç vitamin kullandığını gözönünde tutarsak, bence vitaminleri azaltarak işe başlayabilirsin:)

b dedi ki...

haha o vitaminini fazla kacirmista olabilirsin:)

zırdeli dedi ki...

falla sebep iş yaşamı galbam veya genel olarak yaşam yorgunluğu. ben bi yerlere bi notlar almayı çözüm olarak buldum ama bir süre sonra o da kar etmemeye başladı. misal elimde "perşembe fikreti ara - önemli" diye bi not var. iyi de fikret kim anasını satıym yaa?