27 Temmuz 2007 Cuma

Tespit_Senelik Tatil İhtiyacı

Son bir kaç gündür olduğu gibi bugün de öğle tatili sonrasında ofise dönerken ayaklarım geri geri gitti. Okul, iş, bitirme projesi, workshop bilmemne derken tatilsiz bir senenin geçmiş olduğunu fark ettim. Geçtiğimiz bir sene boyunca yaptığım tatile benzer tek şey Radar olabilirdi..
Sonuç olarak tam 1 senenin sonunda, işe kesinlikle konsantre olamadığımı ve tek istediğimin akşamüstü, saçlarım ıslakken, rüzgarlı bir terasta oturup kitap okumak olduğunu fark ettim.
Tespitim şudur, insan bünyesinin bir sınırı var. Benim bünyeminki 365 gün..

2 yorum:

b dedi ki...

haftasonlari havuza gitmek' konserden konsere kosmak bile yetmiyo di mi? tatil sart hatta boyle off sikildim bu tatilden diyene kadar tatil yapmak sart...

yok dedi ki...

hayatım tatil benim. yaylaya gitmek istiyorum ben!