26 Temmuz 2007 Perşembe

Tespit_naif gaza gelişler

Zaman Zaman gaza geldiğimi farkettim. Mesela ilk mimarlığa başladığımda İtalyanca kursunada başlamıştım, neden çünkü İtalya-mimarlık vuhu... Ne alakaysa..Sonra mesela ilk yemek yapmaya ve insanlar yemeğimi beğenmeye başladıklarında kendimi usta ahçı falan sandım, bi yer açıcam çılgın yemekler yapıcam gazı geldi( ki henüz tam olarak gitmiş değil bu gaz) Sonra ilk gitar dersine gittiğim dönemleri hatırlıyorum, hoca gazlamıştı, görseniz kendimi bir rock yıldızı sanıyorum ki daha yeni yeni "hatırla sevgili" yi çalmaya baslamistim...Mesela bugünde bu aralar alman elektronik müziğine sardığımdan ve de yeni bir macbook edindiğimden "Abi Berlin'e gidicem, hatta dj mi olsam:P" ( okadar da değil) tribine girdim. İlk sevgilimden ayrıldığımdada bi daha sevgilim olmıcak sanmıştım, hiç kimseyi sevemem hissi gelmişti ki, iki haftaya kalmadan geçti sağolsun kendisi, Mesela geçen yıl paradigmalar dersi aldım ve üç beş felsefe kitabı okudum, görseniz bi ara kendimi Hegel olmasamda bi Semra sanır olmuştum...Evet hemen gaza gelip herşeyi abartıyorum...Saman alevi gibiyim mübarek, gazdan dünyam duman altı...

5 yorum:

eylem dedi ki...

ama lütfen yanlış anlaşılmasın, Bilge'nin bu gaza gelişleri öyle saman alevi gibi gelip geçmez(her ne kadar öyle iddia etse de), gidebildiği yere kadar peşinden gider, uşak mutfağının malzemeleriyle ne kadar deneysel takılabildiğini gördüm, sonra 'Eylem nasıl olur da Kuhn'un .... kitabını okumazsın!' azarlamalarını işittim yada 'bi' çocuk için ne kadar uğraşabileceğine tanıklık ettim (ki sonunda hep zaferle döndü:)), o yüzden ben bunlara gaza geliş değil de arayış demek istiyorum, e bu durumda da önüne açılan yeni kapıdan içeri girmen çok normal, hem biz seni böyle seviyoruz:)

bilge dedi ki...

afise olmusum:) ama yine de merci sekerim

Batu dedi ki...

Benimde universiteye ilk basladigimda cift anadal, yandal, dikey gecis gibi hayallerim vardi. Daha sonra bunlarin yerini offshore platformda calisma, norvecte yasama gibi seyler aldi. Bunlar buyuk gaza gelislerim. Gun icinde mutamadiyen kendimi gaza getiririm.Evet ben bunu cok yaparim. Ama farkindalik sinirlari dahilinde yaparim.

Melih Cılga dedi ki...

Başkalarının verdiği gazla harekete geçmektense, kendi kendine gaz verebilmek son derece sempatik bir durum bence... :)

bilge dedi ki...

haha supermis bak bunu sevdim gaza gelmeye devam o zaman