11 Temmuz 2007 Çarşamba

TESPİT - ÖLÜME DAİR 3 TANE

1 - İnsan hayatındaki bütün davranışların, insanlık tarihindeki (bababa lafa bak, ilk satırdan karizmayı komuşum) bütün olayların (gazete olan değil), bütün akımların (elektrikle bi alakası yok), bütün fanatizmlerin(beşiktaş, fener dahil. GS ayrı tabi, o fanatizm değil, aşk), bütün aşkların (GS gibin), bütün nefretlerin(FB gibin) kaynağının ölüm korkusu olduğunu tespit etmiş bulunuyorum (afferin maall, daha düzgün bişeyy tespit etsene manda). İnsanın, ölümü unutabilme adına yaptığı her şey tarihi şekillendiriyor (şerefsizim tayfun talipoğlu gibin oldu, arkadan da ver fahir atakoğlunu belgesel olsun). Her amacımız aslında bir örtü, her zevkimiz afyon (karahisar), her yaptığımız hayata bir tutanak, her aşkımız ölmeyeceğimizi tanrıya kanıtlama çabası aslında. öyle yani, haberiniz olsun, çatır çatır ölecez.

2 - Her ne kadar hayattaki en bi dehşet verici şeylerin ilk sırasında ölüm olsa da, insanı ölümden daha fazla dehşete düşüren bir şey varsa o da ölümsüzlüktür. Bunun sebebi ,insanı en çok korkutan iki şeyden birinin ölüm ikincisinin bilinmeyen (başka bir deyişle akıl erdirilemeyen) olmasıdır (hem o ne öyle, yaşa yaşa. sıkılır lan insan).

3 - Sanırım kafayı ölümle bozmuş durumdayım (yaşlanıyos tabi, tey tey tey).

Bonus Tespit: Bi ara kazan kalkar gibin oldu ama sanırsam şutlanmadım, çaktırmayın (ahanda çaktırdım(bonus parantez: çaktırdım derken ayıp manada değil)).

3 yorum:

eylem dedi ki...

konu itibariyle dramatik/ciddi bir yazıyı daha az dramatik/ciddi bir hale getirmek yorucu mudur bilmem ama ben okurken yoruldum.. tam ölüm mü,"umarım sevdiğim insanlardan önc..." derken bi anda beşiktaş'ın en son ne zaman şampiyon olduğunu düşünmeye başlamıştım ki tam o sırada afyon karahisar'ın hangi bölgemizde olduğu sorusu düştü aklıma, e peki bu Afyonkarahisar'ın Ege'deki Afyon'la bi ilgisi var mıydı?!.. derken derken bilinçaltımın yazının ana temasını en arkalara itmeye başardığını farkettim, e bilinçaltıma da hak verdim saat 18.21 de ofiste sıkkın sıkkın otururken korkularımla yüzleşmek istemediğimi tespit ettim, ben en iisi googledan Afyonkarahisar'ı bi aratayım hem böylece (bitişik yada ayrı) nası yazıldığını da öğrenmiş olurum:)

eylem dedi ki...

kendimden çok utanıyorum, meğersem Afyonkarahisar bildiğimiz Afyon'muş ve bitişik yazılıyormuş. (coğrafya hocamı hiç sevmediğimi coğrafyamın ne kadar kötü olduğunu anlatmak gibi şeyler yapmayacağım, neyse..)

b dedi ki...

iste sen busun' bu arada Frankfurt da bitisik yazilir ve ayri ayri pek bi anlami yoktur... Frank bi isim falan diye yutturulsa dahi Furt dan bi mok olmaz.:)