25 Temmuz 2007 Çarşamba

tespit_tespit-tembih okuyucu kitlesi

Dün gece konser çıkışında hep birlikte yemek yerken bilge'yle arkadaşımız olan bir çok erkeğin, -bilge'nin başının altından çıkmış olan- şu nacizane blogumuzu takip ettiklerini keşfettik. Her ne kadar "ya işte bi gün gezerken rastladım" şeklinde inkar etseler de okuyorlar.

Biliyoruz okuyorsunuz! Siz gizli gizli Cosmopolitan da okuyorsunuzdur:)
Ama iyi ki de okuyorsunuz. Hem hit'leri görünce mutlu oluyoruz, hem de kim bilir, yüzyüze konuşurken de bu kadar dürüst müyüz, hiç emin değilim. Tek risk, her an sizler hakkında da birşeyler yazabilecek olmamız. "A ben bu adamı tanıyorum!" ya da "Heeey bu anlattığı başından geçtiğinde ben de yanındaydım!" derseniz birgün, şaşırmayın.

Son olarak kendi adıma teşekkürlerimi sunuyor, yorum yazacağınız günleri merakla beklediğimi belirterek mesajıma son veriyorum.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

ben okuyorum (:

camelius dedi ki...

ben de okuyorum..

Adsız dedi ki...

ben de

sebnem dedi ki...

anonimler isminizi de yazsaydınız keşke. özellikle siz ters ters gülen beyfendi!