6 Temmuz 2007 Cuma

TESPİT - ZAMAN

geçen serden'le (bi arkadaş kendisi; bir misina çeşidi veya zaire'de bir süpermarketler zinciri değil yani...) ofiste (işsiz güçsüz insanlar değiliz yani, ofisimiz var, ama bizim değil, patronun, hatta onun da diil kira veriyos, plaza ama cillop gibin, otoparkımız bilem var, hasan abi var orda, çok şeker adam) otururken (ayakta değildik evet, oturuyoduk, ofisimizde koltuk da var, hem de herkezin kendi koltuu) alakasız bi muhabbet esnasında 15 (yazıyla: onbeş) senedir tanıştığımızı farkettik, ki bu benim liseye başlama tarihimdi, ki bu bana dün gibi geliyodu. 25 yaşında olan ben (parantez takıntısı olan mal) yaşımı 15'le toplayıp 40 rakamını (matamatiğim süperdir, hatta toplamadım, 15 ve 25 in grafiğini çizip, integrallerini aldım) buldum...
tespit (yoksa tesbih miydi? yok o başka bişe, ananemde var ondan) bu değil tabi, tespit şu ki artık 40 yaşında olmak yarın (cumartesi yani.. yok yok diil, mecaz manada burası) , 55 yaşında olmak öbür gün (pazar ama meyva satılan diil, gün olan) gibi geliyo artık. kısaca hızla yaşlanıyom, onu tespit ettim. hmmm ama ben yaşlanıyosam siz de yaşlanıyosunuz, nıhahaha, bak daha iyi hissettim şimdi kendimi, elle gelen düğün bayram (sahi bayram tatili ne zmana geliyo bu sene?).

9 yorum:

sebnem dedi ki...

a a bi yaşıma daha girdim! tanıyorum sanki ben bunu yazanı! Konuşurken de parantezli konuşuyor zaten...

fekat ön şart yok muydu? köyün delisini de mi aldın otorite iki arada bi derede?? hani bizim hatun komünü?

b dedi ki...

evet fevri davrandım aramıza bi erkek aldım...ayıp ettim sizlere danışmam gerekirdi, geç kalmış sayılmam ne dresiniz bi tane köyün delisi olsun mu olmasın mı?

sebnem dedi ki...

olsun olsun iyidir..

avs dedi ki...

erkek bi yazar alma durumu (kendisini hiç tanımadığım ve herhangi bir önyargı veya kötü düşünce sahibi olmasam dahi), bir kadın zaafını bir kez daha açıkça ortaya koymaktadır. şöyle ki, eğer sadece erkek sineklerin varolduğu bir blog olsaydı bu, eminim ki tek bir dişi sineğin girişine dair bi sürü tartışmalar olurdu. oysa ki kadın varlığı her ne kadar karşı cinse gerek duymadan hayatını sürdürebilse de onun varlığına karşı olan içgüdüsel eğilimini engelleyememektedir, ortamda bulunuşundan rahatsızlık değil güven duymaktadır.

avs dedi ki...

otorite ile yaptığım kulis esnasında, kendisinin, bir blogun ilk anda belli bi konsepti olmasa dahi o konseptin zamanla oluşabileceği görüşünde olduğu izlenimini edindim. bu durumda sadece kadınların yazar olabildiğ bir blog olma yolunda ilerleyen, feminist deil ama onların tespit ve tembihlerindeki kadınsılığın (kadınsı, dişi içgüdülerinin sonucu ortaya çıkan yaklaşımların) öne çıktığı bir bloga köy delisi alma konusuna bir açıklık istiorm.. yok eğer konseptler değişir, zaten "konsept" sözcüğü ağızlara sakız olmuş içi boşalmış bi terimdir, bizim işimiz olmaz deniyorsa da neye nerde dur deneceğini paşa gönlüm(n)üz mü belirleyecek?

zırdeli dedi ki...

amanın olay çıkmış:)
e çok bi poroblem oluyosa, basiim istifayı, istenmediim yerde de durmam şerefsizim...
ahanda kadın gibin trip attım, bu bi kriter olur mu acep?

begüm dedi ki...

belki de bir köy dolusu deli içinde tek akıllı o olur... kesinlikle onaylıyor ve bu "kural" olayını abartmamayı öneriyorum.

p.s. avşar süpper bi tespit, "konsept" vıkını saymazsak, ama o da huy işte... :)

b dedi ki...

vuhu olay olmuş en çok yorum alan şey bu...off napıcaz ben bilmedim...:)

sebnem dedi ki...

paşa gönül kesinlikle belirleyici olmalıdır. özellikle blog denen ne idüğü belirsiz çöplüklerde.

sonradan gelmiş biri olarak deliye sahip çıkıyor ve begüm'e katılıyorum.

not: bu arada kimliğini ifşa etmişsin otorite?