27 Temmuz 2007 Cuma

tespit-kurugürültü

nasıl övüyolar insanlar kendilerini... ama yani deli gibi övüyolar... "ben okula girdiğimde, okulda dengeler değişti, o kadar iyiydim ki son sınıf öğrencilerini bile gaza getirdim, rekabet ortamı oluştu" diyebiliyo insanlar... sırf onlar çalışıyolarmış gibi sürekli ve hemen yoruluyolar, en iyi işi onlar yapıp, en parlak geleceği onlar vaad ediyorlar veeeeeeeeee durmadan ama dur-ma-dan konuşuyolar... ve yani ben gibi "az" ukala bi insana göre bile boşlar! bu kadar konuştukları için; "bom-boşlar" hatta... bu kadar çemkirirken bişeyi yeniden tespit ettim; insanlar ne kadar boşlarsa o kadar çok konuşuyolar!! aslında artık bunlara alıştım sayılır ama bu lakırdıların bi de prim yapıyo olmasına katlanamadığımı tespit ettim, işte bu da kişisel bi tespit...
sinirliyim biraz, perdon...

1 yorum:

avs dedi ki...

boş teneke daha çok ses çıkarır derler zaten.. :)