16 Temmuz 2007 Pazartesi

Tespit_İtinayla Kaçırılan Huzur

Sürekli huzursuz olmaktan nefret ettiğimi, aynı zamanda kendi huzurumu kendim sabote ettiğimi tespit ettim.
Hissettiklerim, düşündüklerim sürekli inip çıkan bir grafik şeklinde seyretmesin istiyorum. Bir gün dünyanın en huzurlu insanıyken, ertesi gün hiperaktif ve sabırsızolmak, ardından inanılmaz depresif hissedip hiç yataktan çıkmamayı istemek istemiyorum. Öte yandan bu mod'lardan herhangi birine saplanıp kaldığım zaman -en güzeline dahi olsa- hayat dayanılmaz sıkıcı hale gelebiliyor. Deneyimle sabittir.

Mutluluk batıyor diye mutsuz olmak dünyadaki en saçma şey olsa gerek. ('E günaydııııın, yeni mi tespit edebildin bunu' diyenleri duyar gibi oluyorum.)Aferin bana.

2 yorum:

eylem dedi ki...

ben ona mutluluk demiyorum da(yani o batan ruh haline), dinginlik, durgunluk ve onun getirdiği 'huzur' diyorum. içhuzuru herkesin ulaşmak istediği ama saydığın şeyler sonucu bir türlü uluşılamayan bi durum galiba.

b dedi ki...

Aferin ne alıosunuz bu aralar...Ya boşverin ya:) huzurmuş neymiş...:) hepsi iyidir her türlü ruh hali iyidir, Allah ruhsuzluktan koru yarrabiii.