22 Temmuz 2007 Pazar

tembih-uyku,yemek,muzik

daha kaliteli bir yasam icin efenim gecenin bi vakti hangi siteyi okusam, ya da hangi filmi izlesem yahut su dizininde 22.bolumunu bitiriimm yaticam,ya da hatta su an benim yaptigim gibi iki satir bisey yazicam tribinden kurtulup yuzunuzu neutrogena facial cleansing formula ile yikadiktan ve dislerinizi elektrikli dis fircanizla 4 ila 7 dakika arasinda ficaladiktan sonra hayal mayal kurmadan, dislerinizi mumkunse gicirdatmadan uyuyunuz efenim. Gelelim yemek tembihime ask hayatinizin tatminsiz intikamini yemeklerden alircasina yemeyiniz cunku sonuc daha da kotu bir tramvaya donusebilir...Yemek ayridir, manita ayri . Veeee muzik, mahveder adami dikkatli dinlemek lazim, dinledigin seye donusebilirsin acemi bir dinleyiciysen, ki ben her konuda amator olmayi bilincli tercih edenlerdenim... simdi de 3u birarada bir tembih; bugun su an itibari ile 22Mayis 2007, gidin guzelce uyuyun sabah mis gibi bi kahvalti yapin, gidip oyunuzu kullanin, sonra oturup secim sonuclarini izleyin ve sonra bu buhrandan kurtulabilmek icin kendinize bir sarki secin...Ben benimkini sectim bile. Pixies 'where is my mind:)' Iyi geceler efendim. sevgiler.(Bu arada ingilizce klavye icin bir sureligine affiniza siginmak durumundayim)

Hiç yorum yok: