9 Ocak 2008 Çarşamba

tespit_tembih

herkesin söylediği bir şeydir bu, çok konuşan, çok vaat eden insanlardan korkmak lazım çünkü söyledikleri şeyler samimi midir, değil midir anlaşılmaz, ki genelde samimi değildir, bunun aksine gerçekten size değer veren insanlar sevgilerini bu kadar da gözünüze sokmazlar. mesela birisi size devamlı sizi çok önemsediğini, ne kadar çok sevdiğini söylüyorsa yada iki günde bir seni çok özledim diyorsa ama buluşmak için kılını bile kıpırdatmıyorsa, bırakın özlesinler, önemsesinler, ama siz önemsemeyin.

4 yorum:

sebnem dedi ki...

ya ama biraz da insaflı olun. belki gerçekten özleyip de bir türlü uygun zamanı bulamıyorlardır..

yok dedi ki...

evet bazen insaflı olmak lazım ama uzun da sürüyorsa artık yapacak bir şey yok. bırakın gitsin..

b dedi ki...

bi de sey var seni cok ozledim ama cok calisiyorum bi turlu vaktim olmuyo deyip aksam peyote de ya da konserde karsilasilanlar:)

spineless dedi ki...

bilge'nin yanaklarından öpüyorum.