9 Aralık 2007 Pazar

tespit_yorgan yastık

karşıda oturan insanların bunun sonucunda da haftasonları genel olarak evinde uyanamayanların nerdeyse ortak kaderi pazar günleri üstlerine başlarına sinmiş sigara kokuları, yağlanmış saçlar, ve sırt ağrıları ile uyanmaktır, bilen bilir, ama bgn daha yeni değiştirilmiş nevresim, ve kendi yastığımın bana tanımış olduğu şımarıklık ile saatlerce yatağımdan çıkamadım,çünkü başka hiçkimsenin yastığı sizin şımarıklığınızı çekmez, insanın kendi evi gibisi olmadığı gibi kendi yatağı ve yastığı gibisi de yoktur.

4 yorum:

b dedi ki...

ben çooook aksi bi durum olmadığı sürece eve dönmeyi tercih ediyorum, yastıkdan mı yorgandan mı bilinmez ama...ev gibisi yok bu doğru.

azcok dedi ki...

baskasinin evinde kalmamak icin soylediklerim hep bahane gibi algilaniyor."ha evet sacini yikaman lazim di mi" ya da "dogru yarın sabah evde olman lazimdi.." hayır işte bunlar bahane degil gercek! rahat uyanamadigimda butun gun rahatsız oluyorum. bu yuzden de eve donmek her zaman ilk tercihim.

sebnem dedi ki...

peki ya evinde duş yapılabilen, size tam istediğiniz şeyler olmasa da temiz kıyafetler verebilen arkadaşların evleri??? tamam, misafir yatakları biraz rahatsız olabilir:)

bilge'de ve eylem'de kalmayı genellikle seviyorum ben mesela. keşke yine yakında otursaydınız. taşındınız karşılara..

etipuf dedi ki...

home is where the heart is