14 Aralık 2007 Cuma

tespit_deneme kabinleri

deneme kabinlerinin içindeki aynaların arkasında bir gizli kamera olduğu düşüncesinden kurtulamadığımı tespit ettim, bu 90'lı yılların tatsız "show haber" görüntülerinden kaynaklı bir paranoya olabilir, bilmiyorum. ama ilk girdiğim anda bir an için de olsa geçiyor bu fikir aklımdan...
bir-iki gün evvel, oradaki bir çalışana "pardon, bunun bir beden büyüğünü deneyebilir miyim?" diye sormadan hemen önce şunu düşündüm; eğer bir kamera var ve kaydediyorsa, elbiselerin bize olmadığı ya da yakışmadığı anlarda çok büyük rezil oluyoruz demektir... bu aynaların böyle anlarda dile gelmesi bir fikir olabilir,
"hah! şişmansın işte!" ya da,
"allah aşkına, senin bacakların yamuk, bu etek sana olur mu?!" gibi şeyler söylese...
o zaman, belki utanıp zayıflarız ya da "yakışmadı" der, almaktan vazgeçeriz... -çünkü insan fevri alışverişler yapabiliyor bazen.-
iki durum da kabulüm :)

6 yorum:

avs dedi ki...

bence deneme kabinlerindeki aynalarda bir kamera varsa ve sesle bizi uyarabiliyorsa o zmn, denemek istediğimiz kıyafeti giymek için soyunduğumuz anda dile gelmeli, yoksa ben okdr uuraşmışım didinmişim o pantolonun içine girmek için, sonra da olmadı mı dicek, o dese de umursamam artık.. içine girmek için 3 gün bu kdr uuraşsam zayıflarım zaten.. ha sen giymeden nerden bilcek kaç beden aldığını derseniz işte onu da yapıversin artık.. oldu olacak neleri beğeneceğimi kapıdan girdiğim ilk anda anlasın ona göre bütün mağazayı gezdirmesin bana, soyundurup giydirmesin beni 5 kere..

eylem dedi ki...

reha muhtar paranoyası diyorum ben buna , lisedeyken ilk kez sevgilimle tatile gittiğim zaman bütün odayı aramıştım gizli kamera olabilirmi diye, "işte liseli genç kızın utanç verici görüntüleri" dan dan dan.. az sonra..

etipuf dedi ki...

kamera varsa o kamerayı oraya yerleştirip izleyenlere rezil olsam nolur olmasam nolur.ha internete yayacaklarsa o ayrı.

b dedi ki...

koolhaas galiba prada da kamerali kabin yapmisti ama bulamadim linkini

eylem dedi ki...

http://www.oma.nl/ adresinden projects icinden PRADA IN-STORE TECHNOLOGY diye aratirsaniz bulabirsiniz bilge`nin bahsettigi kamerali kabinleri

ışık dedi ki...

bende bu paranoya nedense umumi tuvaletlerde ortaya çıkıyo, kabin dediğin şey yine de güzel kıyafet denediin biyer. wc estetikliğe çok aykırı... düşünsenize! ıy