5 Aralık 2007 Çarşamba

tespit_güzel kadınlar

Sabah vapurda güzel bir kadın vardı. (güzellik göreceli olamayabiliyo bazen) Kızıl saçlı mavi gözlü çilli :) ve de üstünüze afiet dal gibiydi..(incecik manasında) Epey de güzel giyinmişti. Makyajı da hoş. Her neyse ben kadına şööyle bir baktım sonra da şunu farkettim ki tıklım tıkış vapurda etrafımdaki en az on kişide çaktırmadan ya da baya çaktıra çaktıra ona bakıyodu...İç seslerini duyar gibi oldum. Bodur bi amca vardı, orta yaşlı kafa hafif kelleşmiş mesela o bence şöyle diyodu, "ulan bi kere de şöylesi denk gelmedi:)"(napiim öyle diyodu işte), Sonra bi kız vardı belli ki cool bi bölümde okuyo, olanca entellektüel tavrıyla kızın güzelliğinin meta olduğunu, aslında bunun o kadarda iyi bişey olmadığını bunun sadece bir vitrin olduğunu düşünüyodu. (iç çektiğinin bile farkında olmadan), Diğer bir kadınsa "aman o kadarda güzel değil bak dişleri bozuk" diyodu içinden. peki. Sonra birbirlerine belli ki çıtır aşık bir çift vardı onlar camdaki buhara ellerini yumruk yapıp cama yapıştırmak suretiyle minik ayaklar yapmakla ve kikir kikir gülmekle meşguldüler.Onlar görmedi bile bu kızı. (bu duruma epey sevindim) Sonra üç delikanlı vardı biri daha miroğlu kılıklı diğerleride yaver, o miroğlu kılıklı kıza bakmaktan öte kızı kesiyordu.Kız da farkında herşeyin alışmış duruma...İşte böyle tespit herhangi bi yerde güzel bi kızın olması epey eğlenceli bişey:)...Tembih, hemen etraftakileri izlemeye koyulun.

1 yorum:

begüm dedi ki...

"ulan bi kere de şöylesi denk gelmedi" diye seslendirdiğin adamı anladık, bence o kadar naif bi hayıflanma değildir o, çok kibarsınız efendim.
:)