14 Aralık 2007 Cuma

tespit_liman

Kadıköy beşiktaş hattını hergün kullananlardan biri oldum evet üç ay geçti...artık kafamı kaldırıp of deniz ımmmmmmm yapmıyorum, kulaklığım ve "gerçekten okumak istediğim" bi kitapla ya da karşılaştığım biriyle yolculuk ediyorum. Ama bugün bunu kaçırsam çok üzülürdüm "morning saphire" gri kocaman hatta dev! bir yük gemisi...Çok güzeldi.seyrettim resmen sabah sabah, daha önce gördüklerimde hiç fena deildi, hergün gelip geçenler bilir "yiğitcan izmir" , "Yang Ming" "Maersk" "Evergreen" "Kline" "UASC" "Daniel St. Johns"...aralarında güzellik yarışması yaptım...En güzelinin bu sabah gördüğüm "Morning Saphire" olduğun tespit ettim. Evet belki bu tespitin kimseye bi faydası yok ama sabah sabah heyecanlandırdı beni.Kitabı çayı bi kenara bıraktım. Şehirde işe giderken sabah sizi heyecanlandıran bişey görmek o kadar da sık rastlanır bişey değil.

Hiç yorum yok: