18 Aralık 2007 Salı

tespit_simulasyon

herkesin aynı milletten olup aynı dili konuştuğu bazı ortamlarda azınlıktaki bi kişinin yabancı olması durumunda hop dilden dile atlanır ya... o durumlarda bazen o topluluğu kendimle beraber bir bilgisayar oyununun içindeki küçük yeşil adamlardan biri gibi görüyorum. sanki bilgisayarın başındaki çocuk eli bir anda oyunun dilini değiştirmiş gibi.
hatta yine aynı oyunun içinde, kafalarımızda yeşil ışık yanıyo biyerlerde zzzt alışveriş moduna geçiyoruz, sora zzzt saç kestirme, sora zzzt arkadaşınla konuşma, zzzt susma...
hatta bazen mutlu olma bazen de depresyonlardan depresyonlara koşma..
biyerlerde kırmızı yanıyo zzzt duruyoruz sora.
tam kontrolsüzlüğüme isyan ettiğim sırada fareyi oynatan çocuk ben miyim diye soruveriyorum kendime.
cevap ise hala yok çünkü "evet" olması halinde alacağım sorumluluk çok büyük.

1 yorum:

spineless dedi ki...

of. ilk söylediğin duruma ben çok kıl oluyorum. bir kişi için hepberaber anadilimiz olmayan bir dilde saçmalıyor olmak, hatta kendi aramızda bile öyle konuşuyor olmak beni o kadar rahatsız ediyor ki, yabancıların yanında bildiğin yabaniler gibi davranıyorum.

yanıma erasmus öğrencisi getirmeyin, terslerim.

:)