4 Aralık 2007 Salı

tespit_lise arkadaşları

Her kadının eskiden beri hayatında olan, çocukluktan -ya da büyük ihtimalle liseden- beri tanıdığı bir kız grubu vardır. Bir sürü şeyle, başta kendisiyle bile baş etmeyi bilmediği dönemlerde tanıdığı, yıllarca anlatılacak aptalca şeyler yaptığı (ilk kez aşık olmalar, sarhoş olmalar, kazık yemeler, kıytırık bilgilerle seks tavsiyeleri vermeler, topuklu ayakkabıyla yürüyememeler, palyaço gibi makyaj yapmalar..vs.ler) küstüğü, barıştığı ama sonuç olarak dönüp baktığında orada yakınında bulmanın kendisine bir tür güven verdiği bir takım başka kadınlar vardır ki, onlardan uzaklaşmak çok zordur.

Oysaki her zaman zoru (zor burada ulaşılması zor hedefi temsil etmiyor, tam tersine..) başarmakta üstüne olmayan ben, bunu da başardığımı tespit ettim.
Her zaman orada olacaklar diye içten içe iyi hissediyordum elbette, ama aynı zamanda artık konuşacak pek bir şeyimin kalmadığından şüphelendiğim, bambaşka insanlara dönüştüğümüzü üzülerek izlediğim halde kılımı kıpırdatmayarak kendilerini kaybetmişim. Aferin bana.

3 yorum:

priss dedi ki...

şimdi,zamanında sarhoş olup taklalar attıımız,en kısa etek, en yoluk kaş bnmki olcak die birbirimize bakıp bakıp hırslandıımız o insanlarla kendimi banyo takımı, çeyiz, yatak örtüsü fln bakarken buluyorum, bnmki halen belirsizlik ve rastlantılar üzerine kuruluyken karşımda planlanmış,sınırları belirlenmiş hayatlar var...

ama bnm de okur olarak tespitim odur ki, eer ortada sağlam bi dostluk varsa ööle kolay kolay kaybedilmiyor, hani araya soukluk girer fln ama bi an gelir, bi mesaj, bi bakış... boyut deiştirse de yine aynı şebek, aptal veletlersinizdir.. yani bizde süreç böyle işliyor kuzum..

sebnem dedi ki...

benimki sağlam değilmiş bu durumda.. ya da belki o mesaj ya da bakış denen şeye bile fırsat olmuyor şu aşamaya geldikten sonra.

eylem dedi ki...

ne olursa olsun onların seni olduğun gibi kabul ettiğini düşünüo olabilirsin belki, sen onları ne kadar aramasan da onları ne kadar sevdiğini biliolardır die de düşünüo olabilirsin, zira ben öle demiştim, ama bi önceki tespitinde dediğin gibi herşey cidden geçiçi ve bide herşey emek gerektiriyo,off büyük olmak yorucu birşeymiş.