24 Şubat 2008 Pazar

tespit_karışık teknik

bazı sergilerde eserlerin yanında karışık teknik yazıyor ya, ben çok anlıyomuşum gibi tekniklerden iyice incelemeye koyuluyorum acaba hangi teknikleri kullanmış diye, evet çok saçma ama düşündüm de eğer bunu benim gibi yapan kişi sayısı çoksa böyle bi yazı koymasınlar tembihim o ki, hem banane, önemli olan sanat değil mi sonuçta, teknik de neyin nesi.

1 yorum:

isik dedi ki...

bende yapiyorum bunu.. deşifre ettiğim (muhtemelen ettiğimi sandığım) anda kendini sanat piri ilan etmenin hazzı vallahi inanılmaz..da! çoğu zaman işin içinden çıkamamanın verdiği sıkıntı yüzünden resimden de bi bok annamıosun işte. sora resim diil de sanki ne biliyim, cephe detayı falanmış gibi kılı kırk yara yara inceleyince tadı kaçıveriyo..