20 Şubat 2008 Çarşamba

tespit_engellenemez kin kusma isteği

Çok pis kinci bir insanım. Bazen birşey düşünürken, biriyle konuşurken gözlerim parlıyor, içimde inanılmaz yoğun hatta sancılı bir istek duyuyorum, ağzımdan çok kötü şeyler çıkacak oluyor. "Ama sen de şöyle, böyle yapmıştın.. ben o zaman çok kırılmıştım" diye yüzüne vurmak ya da kahkahalar atıp "nasssılmııııııış" demek istiyorum. Neyseki yavaş yavaş derin bir nefes alıp insan gibi davranmayı öğreniyorum.. o da yalnızca gerçekten sevdiğim insanlara.

4 yorum:

eylem dedi ki...

başlığı görür görmez anladım, bunu şebnem yazmışttır dedim, ama bi tembih bu kadar dingin şarkılar dinlersen, beni bırakıp gittiğin bu şarkı gibi mesela, bilgisayarı kapatınca o dinginliği dengelemek için kin kusmak isteyebilirsin, bu anlaşılır bi durum:)

etipuf dedi ki...

altındaki isme bakmadan senin yazdığını anladım şebnem yazmaya hazırlanıyordum ki bi baktım eylem benden önce aynısını yazmış.
1. ihtimal:bu bir tesadüf
2. ihtimal : yazı yazma üslubundan sen olduğun anlaşılıyor
3. ihtimal:bu nefretini etrafındaki insanlara da hissettirmeye başlamışsın.

eylem dedi ki...

zaten nefretini gösterdiği için nefes almaya başladı, tabi sevdiği insanlara:)

sebnem dedi ki...

tüm ihtimalleri gözden geçirdim, üçü de sevindirici olasılıklar benim açımdan..