25 Kasım 2007 Pazar

tembih_nick hornby

bir cok kitabi okurken bukemem altini ise asla cizmem onemli gordugum yerlerini kibarca bi postite not alirim cok sartsa ve genelde mutlaka ayrac kullanirim, ama nick hornby bi baska elime kitabi aldim okumaya basladim bi ara tuvaletim geldi ve gidip ayrac bulmaya calisarak vakit kaybedemezdim hemen isimi gorup geri donmeliydim ve zaten nick ayrac gibi biseyle ugrasmami istemezdi gibi geldi o sayfanin alt kosesini ucgen bicimde ice kivirip kivirmamakla mucadele ettim...ve kivirdim! evet tek icim rahat kose kivirarak okuyabildigim yazar aslinda mesela boris vian i da bazen kivirmak istiyorum hatta okuduktan sonra yakmak falan :) ama naifce kendime gelip gidip onu birine hediye ediveriyorum...Evet tembih Nick Hornby nin son kitabi 'cat!' cikti...Bence bir cumartesi sabahi oturun basina ve aksam yemeginden once bitiriverin mumkunse.Iyi gelir hem kose kivirma derdide yok tek seferde bitirince.

2 yorum:

b dedi ki...

en son cumledeki dahi anlamindaki 'de' ayri yazilir. Evren ya da spinless uyarmadan ben hemen buraya 'farkindayim farkindayim' yazmak istiyorum ve de sirf usendigim icin duzeltmiyorum.:) hadi bakalim.

avs dedi ki...

üçgen şeklinde sayfa kıvırmak yerine bir defalığına hangi sayfada kaldığımızı sayfa numarasına bakarak da hatırlayabilirz. misal ben kitap ayracı bulmaya üşendiğim için bu aralar okuduğum kitapta kaldığım yeri sayfa numarasından veya paragrafların dizim şeklinden hatırlamaya çalışıorm, olmadı okuduğum yeri bi daha okuyorum, ne kaybederim ki, 30 sene sonra tekrar okuyada bilirim ama şimdi de(ayrı yazdım :D) tekrar okusam bi zarar çıkmaz :D