15 Ağustos 2007 Çarşamba

tespit_facebook çılgınlığı

Eksik bir tespit olacak -zira nedenini açıklayamıyorum- ama facebook'un geometrik bir hızla oldukça geniş bir yaş grubunda yayıldığını tespit ettim. bir de "bilmemkimle bilmemkim şimdi arkadaş oldular" cümlelerini, facebook'ta hesabı olmayan bir sevgilinin aslen "yok" olduğunu ve özel mesajlaşmaların yarı-kamunun inceleyen yorumlayan gözleri altında gidip gelmesini başta çok garipsemişken şimdi hiç tuhaf bulmadığımı tespit ettim.
hah bi de phdcomics teki yorumu atlamamak gerek

2 yorum:

b dedi ki...

ı am single now...

ışık dedi ki...

beni de gelir gelmez şoka uğratan bu oyunbaz sitenin ne cismini ne nedenini kavrayabilmişken bi anda onsuz olmamanın aynen bağlantı verdiğin karikatürdeki gibi resmen "gerekli" (gereksizliliğin gerekliliği) olana dönüşmesi sebebiyle artık bende onsuz değilim, çok şükür "tanıma" evresini geçip "kullanma" aşamasına erdim.
anlamıyorum, bu tip siteleri maksimum verimli kullanabilen insanları. ben hiç olamadım öyle...