12 Haziran 2007 Salı

tespit_sıkıntı + bonus tembih

sıkıntının geçici olduğunu tespit ettim. benzer şekilde mutluluk da.. hem zaten biri olmadan diğerinin değerini bilemiyor insan.. hayat tam da bu ikilemler arasında gidip gelirken yaşanıyor , ama bunun hayat olmadığından şikayet ediliyor, oysa ki hayat hep güzellikler, mutluluklar içinde geçse sıkıcı olur, ki bu da ayrı bi ironi oluşturur. o yüzden ilk defa(ve kim bilir belki de sondefa) tembihliyorm ki sıkılınca o sıkıntıyı nesneleştirin, söylenerek onu öyle bi hale getirin ki sıkıntı sıkıntı olduğunu unutsun, ve yerini mutluluğa bıraksın..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

tabi tabii... nesneleştirince başka yere de sıçrayamıyo, kendi içinde çözülüp yok oluyo...
böylecee, vadesi kısalıyo. söylenen biri olarak biliyorum ki eş dost sinir oluyo, ama herkesin bi yöntemi var, işte...

bilge dedi ki...

ayrıca 2 haftayı geçen sıkıntıya depresyon deniyo iki haftayı geçen mutluluğa aşk ya da delilik.

seb dedi ki...

2 haftayı geçen mutluluğa kendini kandırma da denebilir