4 Haziran 2007 Pazartesi

tembih_nil dinleyin!

Son zamanlarda bir şekilde aynı ortamda bulunduğum kariyerlerinin doruk noktasında olan ama kocamaaaaan evlerinde tek başlarına yaşayan kadınları gördükçe geleceğimden korkmaya başlıyorum ve Cocorosie’den şu şarkı çalmaya başlıyor:
Even when you're down and out - I just wanted to be your housewife - All I wanted was to be your housewife - I'll iron your clothes - I'll shine your shoes - I'll make your bed - And cook your food - I'll never cheat
Ama bir şarkı uzunluğunda yaşadığım bu (gereksiz/haklı:)) kaygıları hemen arkalara biryerlere itiyorum.


anne benim uçmam gerek, istemiyorum pilav yapmak:)

3 yorum:

begüm dedi ki...

dinledik de bu hale geldik zaten...

b dedi ki...

ben pilav yapmak istiyorum hem de safranlı bademli falan...ama yok işte yemek isteyen:)

sebnem dedi ki...

ya sinirlendirmeyin beni!
hem pilav hem kariyer mümkün. paniğe kapılmaya gerek yok.

ayrıca pek makbule geçmese de ben yemek istiyorum bilge, yarına bekliyoruz marifetlerini..