10 Nisan 2009 Cuma

tespit_evlilikte ufak tefek cinayetler

Üç ay kadar önce zar zor bugüne bilet bulabildiğim oyun atölyesi'nde sahnelenen, bir eric emmanuel schmitt oyunu 'evlilikte ufak tefek cinayetler' e nihayet bugün -annemle- gidebildim. Vahide Gördüm'ü ve Haluk Bilginer'i iyi ya da kötü eleştiremem, çok küçüğüm bunun için ama dışarı çıkınca ne güzel insanlar var dedim net!. ancak oyun gerçekten uzun yıllar evli olan çiftler içinmiş,annemi ve bi sürü başka kadını/erkeği iç çekerken içleri acırken gördüm. Evlenesim kaçtı:) (var mıydı aaaaa) Zaten oyunun sonunda 3 kişi ayakta alkışladı onlarda malum twenty something yaşlarındaydı. Diğerleri biraz şapşala döndüler galiba bilemedim hiç evlenmediğim için o ilişkiyi kuramadım, bu lafı kullanmıyayım diyorum ama yine kullanıcam ben çok da empati kuramadım. Ama yine de evinden eşinden hergün hergün kaçıp gidesi gelen ya da sık sık eşinden sıkıldığını düşünen çiftelere epey iyi gelebilir gibi geldi bana. işin tembih kısmı oldu. Bir savaş alanı olarak evlilik ve bir cinayet şebekesi olarak karı koca...İzlenmeye değer.net.

Hiç yorum yok: