4 Ağustos 2008 Pazartesi

tespit+tembih_topuksuz kadınlar cumhuriyeti

Neden kadın topuklu ayakkabı ile özdeşleştiriliyor sinirleniyorum.
Bugünlerde yeniden tespit ettim: Benim vücudum topukluyu reddediyor. Hemfikirim topuklu ayakkabı ile kadınlar pek bir hoş, nazenin gözüküyor, ancak topuksuzların suçu ne? Giyemiyorum yahu.. Nazenin görüneceğim diye artık bu çileye hayır demek istiyorum. Ayrıca nazenin görünmek üzere topuklulara bürünen, ama bir türlü iki adımı arasında denge kurmayı başaramayan kadınları seyretme çilesine de hayır demek istiyorum. Yaşasın topuksuz kadınlar cumhuriyeti!
Bi de oldu olacak tembih çıtlatayım: Yürümesini bilmiyorsanız giymeyin kardeşim şu topukluları!

1 yorum:

evren dedi ki...

tek derste topuklu ayakkabı ile yürüme teknikleri için bkz.
http://shoetube.tv/Shoetube-Videos/Sole-Deep/How-to-Walk-in-Heels