18 Ağustos 2008 Pazartesi

tespit_tembih_gizli dur

hadin kendi blogun neyse de tespittembih'e yazdığının dışardan -özellikle hoşlanmışlığın olan, hali hazırda hoşlandığın insanlar tarafından- bilinmesinin insanı gerdiğini bünyemde tespit ettim. sonra rahat yazamıyosun, gayet dışardan gözlemlediğin bişeyleri yazasın geliyodur ama yazsan mesaj veriyo olmaktan çekiniyosun, belki bi mesaj vermek istiyosun ama o mesajı ya başkası üzerine alırsa diye kalıyosun, ya o mesaj vermek istediğim insan bak hala ona mesaj gönderiyo diye düşünüyosa diye -dünyanın merkezinde senin olduğun- senaryolar yazıyosun ve inansam mı yoksa zeki kızım ben saçmalamayayım tarzında kendi içinde çelişkiler yaşıyosun*. sonunda sadece duruyosun.

bu mesajım da kime niyet kime kısmet mesela.

* (evet çelişkinin başkasının içinde olanını da yaşadım ben)

4 yorum:

b dedi ki...

evet mesela ben son yazdığımı sildim. garip bişey.

avs dedi ki...

yaz-boz tahtasi mi burasi? :P

avs dedi ki...

mesela ben de sirf laf olsun die yazarken mesaj verior olabilir miyim acaba kaygisini yasiorm.. veya bu kaygiyi yasamazken mesaj mi veriorsn simdi sen tepkisiyle karsilasiorm..
etki-tepki..

eylem dedi ki...

ben daha 5 dakka önce yazdım mesaj kaygılı yazı, anlasın:)