15 Nisan 2008 Salı

tembih_ekrana bakmak

İnsanların geçerken ekranıma bakıp yorum yapması, "aa bu ne", "bakiim bakiim neymiş" demesi kadar sinirlendiğim çok az şey var. Sonra "neden atölyede çalışmıyorsunuz çocuklar?" işte bu yüzden çalışmıyorum, çalışamıyorum.

ister berbat eskizler yaparım, ister tarot bakarım, ister ebay'de gezerim, gazete okurum, masal okurum. çalışırım, çalışmam. sizin hakkınızda bloglara yazı da yazabilirim istersem.. işte aynen böyle!

lütfen iyi niyetliyseniz bile insanların ekranlarına bakmayın, size ne canım, ayıp değil mi?

3 yorum:

avs dedi ki...

hollanda'da herkes workshop'ta calisiyor, saat 5, bilemedin 6 dedi mi de yokoluyorlar.. bi suru nedeni var (1.si butun maket malzemeleri beles ve her turlu alet edavat var) ama hollanda'da insanlar birbirleriyle ilgilenmiorlar. bu ayri bir tespit konusu ama turkiye'de herkes birbiriyle ilgili, bunu o kdr da kotu bisi olmadigini dusunmeye basladim.. ilgi biraz da deger vermek demek sanirim.. hollanda'da kimse kimseye deger vermiyor, hersey parayla satin alinabilir saniyorlar, insanin da bir degeri var ve su is icin bu kdr, bu is icin bu kdr diorlar.. oyle deil, gelsin baksinlar, ilgilensinler insanlar seninle, benimle.. turkiye'de arkadasim demeyecegim insanlar bile burdaki hollandali 'arkadas'lardan daha arkadaslar.. insanin degeri her zmn da parayla olculmuor.

avs dedi ki...

yorum edit: 5-6 gb yok olma nedenler yemek saatleriyle ilgili, workshopta calismalarinin nedenini iletmek istemistim parantez icinde..

ışık dedi ki...

"ekranıma bakmayın" ın yeni nesil bir deyiş olduğunu tespit ettim. eskiden günlükleri falan saklardık çünkü..