9 Ekim 2007 Salı

tespit_vapur

Yeni kadıköylünün kadıköy-beşiktaş hattı tespitleri de denebilir.
tespit 1.kaşarlı tost erken gelindiğinde sıcakken çayla güzel.
tespit 2.neredeyse tüm ürünler ülker.Su hamidiye
tespit 3. büfedeki amca eldiven takıyo ama aynı eldivenli eliyle para alıp veriyo tost yapıyo, anlaşılan elini korumak için o ameliyat eldiveni
tespit 4. bu aralar boğazda bi amerikan savaş gemisi var..anlam yüklemezsem güzel görünüyo...gri.
tespit5.tüm yakışıklı çocuklar ve güzel kızlar vapurun üçüncü katında oturuyorlar.
tespit 6.hiç sıkılmıyorum
tespit 7.pazar günleri kaykaycı çocuklar oluyo ordu halinde beşiktaşa geçip kayıyorlar.eğlenceli.
tespit 8.bazen keşke sigara içiyo olsam diyorum
tespit 9.sabahları gazetenin ilk 5 sayfasını okuyabiliyorum gerisi kalıyo...bi daha da okuyamıyorum. yani hayatımda spor ve neredeyse ekonomi yok.
tespit 10.daha bu tespitler bitmez.sonu gelmez.vapur süper.

4 yorum:

sebnem dedi ki...

sevgili bilge, karsiya tasinmis olmanin heyecani henuz gecmemisken vapurun keyfini cikartmana cok sevindim. umarim bundan 5 ay, olmad, 8 ay ve 1 sene sonra da ayni mutlulukla vapura binersin. cunku kendi deneyimlerime dayanarak, belirli bir sure sonra, tum bu eglenceli seylerin yanisira vapurun cok yavas giden, kacirilinca arkasindan kufredilen, evet yalnica ulker satilan, hava soguyunca sigara icerken insanin kicini donduran sikici bir arac olduguna kanaat getirebilecegini dusunuyorum. ustelik sigara icen bir insanim ve vapurda cay-sigara romantizmi yapmaya bayiliyorum.. yine de insan keske bir surat motorum olsa demekten kendini alamiyor bazen.

evren dedi ki...

bu yilki yeni yil dileklerimden birisi hayatimdaki en buyuk stresin vapuru yakalamaya calisirken depar attigim son metrelerdeki stres olmasi, ozetle daha da gamsiz bir insan olmayi diliyorum :) ve sigara icmeyen -ve vapurda seyahat ve benzeri dunyevi zevkleri daha uzun sure hissedecek- insanlardan biri olarak, senelerce hasetle arkasindan baktigim bazen sevgili ugurladigim bazen sirf "yavaslamak icin" bindigim vapurun icinde olacak olmaktan pek bi mutluyum ben de!

etipuf dedi ki...

Seb e katılıyorum.Her gün vapura binen biri olaraktan diyorum ki vapurun verdiği his eğer her gün okula gitmek için eminönü vapuruna biniliyorsa baya sıkıcı ancak arkadaşlarla birşeyler yapmak için hafif serin bir havada karaköy vapuruna biniliyorsa fevkalade.

olric dedi ki...

vapur eğlencelidir çok atraksiyonludur. ahşap merdiven korkuluklarının küpeştesi ile duvar arasına inip çıkarken el sıkışır mesela. yine merdivende durup sabah zombiliğiyle istanbul gravüründeki öküzlere dalınıp gidilir. güzergahlara göre acaip manzaralar geçer ama gazetenin ya da kitabın bir iki sayfasına kurban etmenin huzursuzluğu olabilir kimi zaman. sinsice herkesin kelini,çizmesini,okuduğu kitabı analiz edebilir insan. her iniş binişte sürme gözlü iskele kullanıp kullanmama ikilemi varıdır.güneşin topkapı tarafından çıkıp bir anda etrafı karanlığa boğması (eminönüne giderken tabii) cökkö yapması..sahilden giderken tanıdık binalara bakmaca. dışarda kenarda ayakları uzatıp deniz suyuyla ıslanmaca felan neyse gören de zevkten çıldırdığımı sanacak.biniyoz iniyoz işte düşünme arası...ha bir de yanaşamayan kaptanlardan, halat bağlayamayan çımacılardan bıktım ulen.kendim de hiçbir işi layıkıylen yapmam ama yapmayana da kızarım.o yüzden kendime de kızıyorum. neyse vapur aşkı kolay sönmez öyle.hem seversin hem döversin.