2 Ekim 2007 Salı

tespit_kadın olmak

bazen kendimi dünyanın en çirkin kadını gibi hissediyorum, çok şişman buluyorum kendimi, sıkıcı başarısız, sonra bazen de benden iyisi yok(hiç olmadı bu, bi olsa)...bazen çok yemek istiyorum herşeyi yemek...en çok da nutella:) sonra bazen ağzımdan bi lokma geçmiyo midem bi garip...Ağlıyorum öyle saçma sapan bi filme, ya da hatta haberleri izlerken oluyo bu bazen...Ya da yerli yersiz gülüyorum ve o kıkırdama hiç bitmiyo...Çabuk sıkılıyorum çok çabuk(bunun kadınlıkla ilgisi yok).Bi de inatçıyım ki sormayın ama gereksiz şeylere.İçimde iki insan var sanıyodum biri anaç evine bağlı diğeri entellektüel dışa dönük bööle çılgın atan biri, oysa anladım ki içimde bi sürü bi sürü kadın var...kadın olmak da böyle yorucu bişey işte ne zaman hangi kadın beynime hakim oluyo bilemiyorum.çok yoruluyorum. çıkarıp dövesim geliyo her birini tek tek....işte bunların her biri tespit.gidiim de bi kahve yapiim yanına da bi magnum çikolata.

4 yorum:

sebnem dedi ki...

bu bilerek ve çok da severek düştüğümüz bir yanılgı. kadınsı birşey sandığımız bu dengesizlik bize özgü değil.. erkeklerin içinden kaçar tane farklı adam çıkıyor insan gördükçe şaşırıyor bazen..
bir düşünürsek çevremizdeki beyfendiler (evet müstakbel okuyucularımız da dahil) pek de istikrarlı sayılmazlar ruh hali konusunda.. en az bizim kadar yorucular.

begüm dedi ki...

tür olarak susmayı tercih ettikleri için, bazen daha da çok...

nurgün dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
etipuf dedi ki...

hormonel durumlar bunlar-tamamen-hormonel.Kendini güzel hissettiğin veya çirkin hisseetiğin dönemler 1 ayın içindeki çeşitli hormonsal oynamalarla ilgiliymiş.Yani örneğin bir gün bir şeye çok kızıyorsam ertesi gün bunun benim için hiç bir önemi olmadığını fark edebiliyorum.Tabi olan nazımın geçtiği insanlara en çok da erkeklere(!) oluyor.Kısacası erkeklerin bütün bu kadınlar çok söyleniyor, bir günü bir gününü tutmuyor vesaire gibi yakınmalarının bilimsel açıklamasını yaptılar geçende tamamen hormonsalmış kardeşim napalım biz aaaaa..