10 Mart 2007 Cumartesi

tespit 16 (kıyafet_2)

dikkat ediyorum da mağazalarda hiç birzaman 4-4lük denilebilecek tasarımlar olmuyor. illa ki birşeyini beğenmiyor insan. ya sadece bakarken, ya alıp-almamaya karar verme aşamasında, ya da almaya karar verildiği sırada, göze ilişen o küçücük detay! tanrım dio insan neden yani neden, bu güzelliği neden böyle bir detay ile mahvetmiş ki tasarlayan?? ve işte o noktada yıkılıyor bünye. firmaların bunu bir pazarlama stratejisi olarak uyguladıklarından kıllanmıyorm değilim; insanlar durmadan alsın fakat aldıklarından tam olarak tatmin olamasınlar ki yenisini alsınlar daha güzel olduğunu düşündükleri ama gene onda da bazı eksikler olsun ve onun yerine daha iyisine daha güzeline baksınlar diye..

Hiç yorum yok: