21 Temmuz 2008 Pazartesi

tespit_ zayıf kadınlara ayrımcılık

Az yiyerek zayıflayanlarla (konu kadınlar), düzenli spor yapıp zayıflayanlar (konu hala kadınlar) arasında ciddi bir ayrım yaptığımızı tespit ettim. Birinciye pek saygı duymayıp içten içe iğnelediğimizi ve dıştan garip şakalar-yorumlar ürettiğimizi (biz=kadınlar) ama konu sporla-saygıdeğer biçimde elde edilmiş bir durumsa- bundan kaçındığımızı da.. sanırım biz birbirimizi iğneleyip didikleyip durmasak zaten hayat ve erkekler yapıyor bunu, bi de bizim birbirimizi hırpalamasak .. (bu da kendime ve genel gizli tembih_girl power diyerek satırlarıma son veriyorum :p)

3 yorum:

ışık dedi ki...

ben kendinden zayıfları ayrıcalıklı gördüğüm için daha cok saygı duyuyorum. nokta:)

eylem dedi ki...

konu bir anda erkekler tarafından hırpalanan kadınlara nasıl geldi anlamadım:) okuyan da evinde kakılmış gibi otto'dan dayak yediğini düşüncek, otto'yu gözümün önüne getirdim bir anda hiç olmadı neyse, kakılması gereken kadınlar vardır, kakılması gereken erkekler vardır o da ayrı, ama bi de yiyp yiyip spor yapmayan ama zayıf kalan kadınlar da vardır en saygı duyduğum diğerlerinden ayırdığım bunlardır hele bi de selülitleri yoksa, sokakta görüp tekme atmak istediklerim de bunlardır.nokta

evren dedi ki...

haha ucu otto'ya dokunmasin, ben genel konusmustum, yoksa otto yapmaz oyle seyler ve biz anaerkil bi aileyiz :p
"yapmayalim etmeyelim kardesler" tonunda yazmistim onu kendimizi ve birbirimizi yormayalim anlaminda ve kadinlarin birbirleriyle olan cetrefilli iliskilerine gonderme yaparak.. ama kaptirmisim :) zayif kadinlara karsi hissiyatimiz kismiydi asil ana fikir.