22 Haziran 2008 Pazar

tembih_tespit

biri anlamıyosa ve genel geçer bi haklılıkla uyuz oluyosan ve gerçekten haklıysan ve sen uyuz olmakta gerçekten de haklıysan ve karşında akıllı insan görme alışkanlığından dolayı bi androidle ya da embesille başa çıkamıyosan ve evet bunda haklıysan gidip de suratına yaptıklarını sıralayıp "kamusal bi görev yapıyorum" duygusuna kapılıyo gibiysen eğer, kapılma. gidip de sırf bir "haklısın" ya da belki bir "özür dilerim" duyma sevdasına kapılıp karşıdaki insanı kırıp ya da üzüp kendinden nefret edeceğine, söyleme ve ondan* nefret etmeye devam et.

* = vurgu cümlenin burasında.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

yazdığınla alakasız olacak ama, "bilge yokken kimsenin bloga yazmadığını tespit ettim" durumunu bozdun. tebrikler.

b dedi ki...

evet ya ne iş:P

enola is gay dedi ki...

evet aslında ondan da bahsedicektim de bağlayamdım konuya.

eylem dedi ki...

ben genelde tembihlenen şeyi yaparım ama karşıdakine de bi şekilde acı vermek gerektiğini farkettim geçen seneler içinde evet seneler geçiyor neyse, bzen konuşarak olmuo karşıdaki cidden anlamıo başka türlü intikam ve işkence yolları bulmak gerekiyor..