14 Mart 2008 Cuma

tespit_konsantrasyon

Sabahtan beri kütüphanede oturmuş, sadece çalışmaya çalışıyorum, ve tam karşımda oturan kız o kadar dikkatli ve özenli bir şekilde çalışıyor ki, hani anne şeker alabilir miyim diyen çocuk şirinliğinde kıza yaklaşıp 'bunu nasıl başarıyorsun?' demek istiyorum. Ben sabahtan beri internette çılgın atıyorum çünkü, bazen neden kütüphanede olduğumu unuturcasına. Bi ilacı falan var mı ki? Çünkü herhangi bir şeye odaklanıp bölünmeden sadece bir saat olsun çalışabilen insanlara o kadar özeniyorum ki. Bakın ben burdayım yine blog yazıyorum, bunu kapatıp maillerime bakarım, sonra bi kaç blog okurum, azıcık kitap, sonra biraz gazete, çıkar çay içerim utanmadan yoruldum diye. olmaz böyle.

5 yorum:

bilge dedi ki...

bir de şunu farkettim sürekli olarak bir sonra ne yapacağımı düşünüyorum ve bu yazarken de hep birkaç harf atlayıp br sonraki harfi yazmama neden oluyo. Sanki terapiste anlatır gibi hissettim ama öyle mesela 'bir bardak çay içtim' yazacağıma 'bir brdak çay içtm' o arada ki harfler yok nerde onlar! onları yazmak o kadar zor ki neyse.

avs dedi ki...

ben de surekli ogle yemeginde ne yiycem, aksam yemeginde ne yiycem sabah kahvaltisinda ne yiycem die dusunuorm.. benim bi sonraki adimi dusunmem bu sekilde oluyor.. bu dusunceleri bi kenara koyup yapacaim seyi yapsam belki bu kdr dusunmeme gerek kalmicak..

etipuf dedi ki...

ya avsın yazdığı apayrı bi tespit ehaha :) ben sürekli düşünüyorum akşam yemeğinde ne yicem öğlen ne yiycem.öğlen yerken akşamı düşünüyorum yani..
belki bu düşünceleri kenara koyarsam yaza kdr kilo veririm biraz :)

roomservices dedi ki...

bilgecim internet baglantini arada keserek dene bi de :)

evren dedi ki...

pardon ya bi onceki benim, hangi hesabi actigimin farkinda degilim :)..