12 Ekim 2007 Cuma

tespit_saldırı/savunma

Kırıldığım zaman insanları kırmak istiyorum. (E haliyle..)
Gelmiş geçmiş en bayat kadın klişelerinden biri olduğunu bilsem de, canım acıdığı zaman karşılığında böyle hissetmeme neden olan her kimse onun da canı yansın istiyorum. Hem de ilahi bir güçten ya da karma gibi bir tür yaşamsal dengeden ümit etmek suretiyle değil bizzat kendi ellerimle... Bu da oldukça alışılmış bir kadın tavrı, sanki siz bunu bilmiyordunuz.
Fakat tespit bu değil zaten. Tespit bunu yapmak için karşımdaki insanı bir miktar tanımamın gerekiyor olması. İnsanları tanıdıkça incitmek daha kolay oluyor ve ben insanlara sevgi ve anlayış göstermeyi başaramamış, sevildiklerini hissetmelerini sağlayamamışken, onları nasıl üzebileceğimi kolaylıkla öğreniyorum.
Ama hayatımın şu döneminde, birbirimize isteyerek ya da istemeyerek gösterdiklerimizi iyi şeyler için kullanamayacaksak, ne kimseyi tanımak, ne de kimsenin beni tanımasını istiyorum.

Hiç yorum yok: